Условия за доставка



Стартер бг би желал да ви уведоми, че всички продукти посочени в този онлайн магазин се подържат в наличност в нашия склад и са на ваше разположение за поръчки.
Всички артикули се тестват след което се опаковат и подготвят за доставка веднага след потвърждаването от вас на направената поръчка.
В случаи че даден продукт го няма в наличност или се е изчерпил от наличност, може да бъде доставен за вас след уточняване на времето за доставка.

Начин на плащане
Стоката се плаща в брой ,по сметка или с наложен платеж веднага след получаването на фактура или доставка.
За търговци и дистрибутори условията но плащане се уточняват допълнително със служител от търговския отдел на Стартер БГ.

Отстъпки
Моля свържете се нас за точна информация относно вашата отстъпка.
 
Минимална поръчка
Минимална стойност на поръчка за клиенти няма.
 
Срокове за доставка
1. За Стара Загора:  - бърза до 4 часа след потвърждение на заявката
2. За страната:
- експресна: 1-2 работни дни
- икономична: 2-3 работни дни
 
Като клиент може да изберете начин и време на доставка, както и куриерската фирма с която да ви бъде доставена поръчката до вашето ателие или офис!!!
Ако имате въпроси или желаете да получите повече информация за вашата доставка моля свържете се със служител на Стартер БГ .
 
Рекламации
Стока няма да бъде приета обратно без общо съгласие и без съставен протокол в които се упоменава причината за връщането или замяната и. Не се приемат стоки и подменят стоки видимо захабени и овехтели, отваряни с нарушени оригинални опаковки. За молба за връщане или подмяна на стока се обадете на телефон 0887 827 837 или на  e-mail:  sales@starter.bg.
При подмяна рекламация и въщане на стока ще трябва следната информация:
Името на фирмата, Адрес и град, Фактура или партиден номер, списък и описание на стоката която желаете да върнете или подмените, сериен номер на изделието (ако има), количество, цена, касова бележка и причината за връщането или желанието за подмяната й. Всяка стока която ще се връща или заменя трябва внимателно да се опакова така че да има възможност отново да се препродаде.
 
Грешка при доставката
Ако получите стока в по-малко или в повече от закупеното от вас количество, свържете се с нас незабавно или не по-късно от 30 дена от получаването на стоката.